יעילותה של הרפואה הסינית בטיפולי אורתופדיה וכאב ידועה כבר לרוב ומוכרת אף בקרב אורתופדים רבים אשר מפנים את מטופליהם אל הטיפול ברפואה סינית לאחר שנוכחו ביעילות תוצאות הטיפול.

בעקבות ההיכרות של האוכלוסייה עם הרפואה הסינית בעיקר בהקשר של בעיות אורתופדיות, נחשפתי ליותר מקרים מהרגיל בתחום הזה וניסיוני בבעיות הללו רב ומגוון.

 

מה עושה את הרפואה הסינית לכל כך מוצלחת גם בתחום הזה?

עפ"י הרפואה הסינית, המצב האופטימלי בגופנו הינו שתהיה תנועה חלקה בגוף, בכל המרידיאנים (המסלולים), מבחינת חומר (דם, לימפה וכו') ומבחינת אנרגיה (צ'י).

כאב- מעיד על תקיעות כלשהיא בתנועה והמטרה שלי אם כך, היא לשחרר את התקיעות ולהפיג את הכאב.

 

האבחון והטיפול אצלי בקליניקה בבעיות כאב ואורתופדיה

כשמגיע אליי מטופל אשר סובל מבעיה אורתופדית כלשהיא, אם בעיה כרונית וממושכת או אם בעיה אקוטית (נתפס הצוואר/ הגב בפתאומיות), אני מאבחנת על איזה מסלול מבחינה סינית יושבת הבעיה וממה היא נובעת. בעזרת הדיקור והטווינא – אני יכולה לעזור להפיג את הכאב, לשכך את המצב הדלקתי אם קיים כזה, ליצור תנועה חלקה במרידיאן ועפ"י חוסר האיזון שאני מוצאת, לחזק ולהחזיר את הגוף לאיזון והכל בצורה טבעית ובטוחה, ללא תופעות לוואי.

בשיטת הדיקור בה אני עובדת, אבחון ודיקור מרידיאני- ד"ר וואנג, אקופנקטורה של מאסטר טונג ושיטת האיזון עפ"י ד"ר טאן, ברוב המקרים,  הדיקור אינו מתבצע במקום הכאב, אלא בנקודות מרוחקות ממנו, כך, אני לא מוסיפה כאב למקום ולא את תשומת הלב של הגוף למקום הכאב, אלא מאזנת ומשחררת את הכאב מאזורים מרוחקים.

 

הטווינא

כמו כן אני מטפלת בטווינא שנחשבת כפיזיותרפיה סינית או העיסוי הסיני הרפואי,

זהו עיסוי עמוק אשר משתמש בידע של הרפואה הסינית מבחינת נקודות הדיקור והמרידיאנים.

טיפול מגע בעל יכולת שחרור עמוקה ואפקטיבית – וכמובן גם מאוד מהנה.

פרט לזה- בזכות ההתייחסות לסיבת הכאב והבעיה ובהתאם אליה, אני ממליצה על שינויים ספציפיים שתוכלו לעשות, אשר יעזרו במניעת הבעיה וחזרתה בעתיד. מה שמאוד חשוב בעיניי!

 

לשיחת ייעוץ חינם 050-3099969

שיכוך כאב באופן טבעי

מה שבאמת מדהים בטיפול ברפואה הסינית בטיפול באורתופדיה, הוא שזה לא משנה מה, למי וכמה זמן קיימת הבעיה, אם אישה בהריון אשר סובלת מכאב אך אינה יכולה לקחת משככי כאב, או מטופל אשר סובל מכאב בשל שינוי מבני או שחיקת סחוס או מטופל שפשוט פתאום נתפס לו הגב התחתון שאפילו זריקות ותרופות לא עזרו לו, לדיקור הסיני יש את היכולת לשכך כאב ובצורה טבעית.

 

הדיקור הסיני עצמו, בין היתר, משחרר אנדורפינים, שהינם חומרים כימיים הנמצאים באופן טבעי במוח, אשר מסייעים בשיכוך כאב כפי שיוצר למשל המורפיום, רק שבדיקור, מתבצעת פעולה זו ללא תופעות לוואי.

לרפואה המערבית, לעיתים, אין פתרון מספיק טוב לתת במקרים אלו. האופציות הן משככי כאבים ודלקת, אשר לא כולם יכולים או רוצים ליטול (נשים בהריון/מניקות, בעלי מערכת עיכול רגישה, סובלים מתופעות הלוואי שלהן) או כאלו שלא עזר להם.

ומקרים של אלו שכן נוטלים אך כאשר מפסיקים ליטול אותם, הכאבים חוזרים ואף מחמירים בשל חוסר הטיפול בעומק הבעיה.

וישנה האופציה של ניתוח, אשר לא בהכרח מוצעת בקלות ולא מתאימה לכל אחד.

 

לטיפול של הרפואה הסינית יש את היכולת לשכך את הכאב. בצורה בריאה, טבעית, ללא תופעות לוואי. תוך כדי ריפוי עמוק של הבעיה, בטיפול מרגיע ודרך הבנת הגוף שתוכל לעזור לשמר את המצב התקין.

 

בעולם המערבי בוצעו מחקרים מדעיים רבים בניסיון להבין את השפעת הדיקור על הגוף, ובהם נראתה השפעה פיזיולוגית ישירה על מערכות רבות וביניהן על מערכת העצבים, מערכת החיסון, השפעה אנטי דלקתית, שחרור משככי כאבים טבעיים ועוד.

 לעוד מאמרים ומידע בנושא אורתופדיה וכאב:

קישור לכתבה  בוואלה! בריאות, שנעשתה לאחר טיפול טווינא אצלי- בה גם רואיינתי לגבי טיפול זה

לקריאת המלצות על טיפולי אורתופדיה וכאב: