1 רפואה טבעית – יעילה ומוכחת, ללא תופעות לוואי

עפ"י הרפואה הסינית, המצב האופטימלי בגופנו היינו שתהיה תנועה חלקה בגוף, בכל המרידיאנים (המסלולים), מבחינת חומר (דם, לימפה וכו') ומבחינת אנרגיה (צ'י).טיפול-בכאב-באמצעות-רפואה-סינית-עובד

כאב- מעיד על תקיעות כלשהיא בתנועה והמטרה שלי אם כך, היא לשחרר את התקיעות ובכך להפיג את הכאב.

בעולם המערבי בוצעו מחקרים מדעיים רבים בניסיון להבין את השפעת הדיקור על הגוף, בהם נראתה השפעה פיזיולוגית ישירה על מערכות רבות וביניהן על מערכת העצבים, מערכת החיסון, השפעה אנטי דלקתית ושחרור משככי כאבים טבעיים – אנדורפינים, שהנם חומרים כימיים הנמצאים באופן טבעי במוח, אשר מסייעים בשיכוך כאב כפי שיוצר למשל המורפיום. רק שבדיקור, מתבצעת פעולה זו ללא תופעות לוואי.

 2 טיפול בכאב באמצעות רפואה סינית עובד – טיפול ללא כאבים

בשיטת הדיקור בה אני עובדת – אבחון ודיקור מרידיאני מאת ד"ר וואנג, אקופנקטורה של מאסטר טונג ושיטת האיזון עפ"י ד"ר טאן – ברוב המקרים,  הדיקור אינו מתבצע במקום הכאב, אלא בנקודות עקיפות, כך, אני לא מוסיפה כאב למקום ולא את תשומת הלב של הגוף למקום הכאב, אלא מאזנת ומשחררת את הכאב מאזורים מרוחקים.

סיפור מקרה – טיפול בפריצות דיסק במטופלת עם מגבלות דיקור בשל דלקת מפרקים שגרונית

 3 מגע טיפולי מרגיע, מניע, מקדם החלמה ומהנה

בנוסף לדיקור אני מטפלת בטווינא שנחשבת כפיזיותרפיה סינית או העיסוי הסיני הרפואי.

זהו עיסוי עמוק אשר משתמש בידע של הרפואה הסינית מבחינת נקודות הדיקור והמרידיאנים.

טיפול מגע בעל יכולת שחרור עמוקה ואפקטיבית – וכמובן גם מאוד מהנה.

 קישור לכתבה  בוואלה! בריאות, שנעשתה לאחר טיפול טווינא אצלי- בה גם רואיינתי לגבי טיפול זה

4 יעילה גם במקרים של רגישות או מניעה מלקחת תרופות ו..חוסכת את הצורך בניתוח

לרפואה המערבית, לעיתים, אין פתרון יעיל לתת במקרים של כאב. האופציות הן משככי כאבים ודלקת, אשר לא כולם יכולים או רוצים ליטול כמו :נשים בהריון/מניקות, בעלי מערכת עיכול רגישה, שסובלים מתופעות הלוואי שלהן או כאלו שפשוט לא עזרו להם משככי הכאב והדלקת הנ"ל. ישנם  גם מקרים של כאלו שכן נטלו תרופה אך כשהפסיקו, הכאבים חזרו ואף החמירו בשל חוסר הטיפול בעומק הבעיה. וישנה האופציה של ניתוח, אשר לא בהכרח אפשרית או מתאימה לכולם.

לכן, גם כאן, נותנת הרפואה הסינית מענה טבעי, קל ומעולה לסובלים מכאב.

המלצה וסיפור מקרה של טיפול בפריצת דיסק למטופלת בהריון

5 תוצאות משמעותיות הנשמרות לאורך זמן

לטיפול ברפואה הסינית יש את היכולת לשכך את הכאב בצורה בריאה, טבעית וללא תופעות לוואי וזאת תוך כדי ריפוי עמוק של הבעיה, בטיפול מרגיע ודרך הבנת הגוף שתוכל לעזור לשמר את המצב התקין.

בזכות ההתייחסות לסיבת הכאב והבעיה ובהתאם אליה, אני ממליצה על שינויים ספציפיים שתוכלו לעשות, אשר יעזרו במניעת הבעיה וחזרתה בעתיד. מה שמאוד חשוב בעיניי!

טיפול בתסמיני פיברומיאלגיה 

 + שיחת אבחון מקצועית – חינם

בין אם הנך סובל מבעיה אורתופדית כלשהיא, כרונית וממושכת או בעיה אקוטית (נתפס הצוואר/ הגב בפתאומיות) – בטיפול אצלי אני מאבחנת על איזה מסלול מבחינה סינית ממוקמת הבעיה וממה היא נובעת. בעזרת הדיקור והטווינא אני יכולה לעזור להפיג את הכאב, לשכך את המצב הדלקתי אם קיים כזה, ליצור תנועה חלקה במרידיאן ועפ"י חוסר האיזון שאני מוצאת – לחזק ולהחזיר את הגוף לאיזון והכל כאמור, בצורה טבעית ובטוחה, ללא תופעות לוואי. טיפול בכאב באמצעות רפואה סינית עובד.

 אפשר להתחיל את האבחון בשיחת טלפון: 050-3099969 – ולשלב את ההמשך יחד עם מועד הטיפול