inside_tzimhai_3 inside_tzimhai_4 צמחי מרפא סינייםinside_tzimhai_2

התזונה שלנו

מה יותר חשוב מהמזון שאנחנו מכניסים לגופנו יום יום ?

 לתזונה יש חלק נרחב וכוח רב במצב גופנו.

בעזרת תזונה מתאימה ניתן לרפא סימפטומים נקודתיים כמו התקררות, עצירות, תפיסות שרירים.

ואף לטפל בבעיות עמוקות יותר כמו מיגרנות, סכרת, חיזוק דם, קרוהן, אסטמה, ראומטיזם, חיזוק מערכת החיסון, עייפות.

כמו כן תזונה לא נכונה יכולה להחמיר מצבי חולי, לגרום לחוסר איזון ולהשפיע גם על מערכות רבות שלא בהכרח קשורות למערכת העיכול באופן ישיר.

הימנעות ממזונות מסוימים והוספה של מזונות אחרים יכולים להקל ולעזור בריפוי בצורה משמעותית וכך גם להימנע ככל האפשר מתרופות מיותרות. 

כאמור ביסודה של הרפואה הסינית מדובר על הימנעות ממצבי חולי ושימור הבריאות, לכן הקפדה על תזונה נכונה ומתאימה לך היא בסיס יסוד זה.

מעבר לדברים הברורים מאליו כמו למשל הימנעות ממזון מטוגן, תעשייתי, משומר ושומני, לכל אחד ואחד מאיתנו יש את המזונות שמתאימים לו ואת המזונות שעליו להימנע מהם כדי להגיע למצב הבריאותי האופטימאלי ולתחושת גוף אנרגטי וחיוני.

לשם כך צריך כל אחד להיות קשוב לגופו ולשים לב בזמן אמת מה גורם לו לתחושה לא נעימה בגוף ומה מקל ומחזק אותו.

כחלק מהתשאול, נעבור יחדיו על הרגלי התזונה שלך ולאחר האבחון נתאים לך את התזונה אשר תחזק את גופך ותהווה חלק בלתי נפרד בריפוי ובהחזרת האיזון לגופך, בשילוב הכלים הנוספים שבטיפול.

את השינוי נעשה בצורה מאוזנת ורגועה ואט-אט נמצא את התפריט ההגיוני והמוצלח בהתאם לאורח חייך, טעמך ואפשרותך.

ברפואה הסינית התזונה וצמחי המרפא הם בעצם ה"תרופות" והם מסווגים עפ"י אנרגטיקה, תפקוד ואברי המטרה שבהם הם מטפלים: מקררים/ מחממים/ מחזקי Qi/Yang /מחזקי דם/ Yin / מתמירי לחות וליחה/ מחזקי תפקוד ריאות/ מחזקי מערכת עיכול ועוד.

בעזרת הבנת התזונה הנכונה לך, יהיה באפשרותך להמשיך ולשמור על חוסן גופך

גם לאחר התהליך הטיפולי שלנו. (כמובן שתמיד ניתן להתקשר להמלצות נוספות.. )

 

 לשיחת ייעוץ חינם 050-3099969

צמחי מרפא סיניים

 

צמחי המרפא הסיניים הינם כלי נוסף מבין הכלים העיקריים ברפואה הסינית,

צמחי המרפא הם בעצם מינרלים שונים וחלקי צמחים-

שורשים, פטריות, גבעולים, פרחים, עלים ופירות, אשר מסווגים עפ"י תכונות שונות : טמפרטורה, אופי, טעם, כיוון ואיברי המטרה עליהם הם פועלים.

שילוב תכונות אלו מעידות על פעולתו של כל צמח, עם הידע הזה ועל פי האבחון מרכיבים פורמולה שהיא בעצם תערובת של הצמחים המתאימים לפתרון הבעיה.

 

את הפורמולה ניתן לקבל כמרתח- נוזל, אבקה או קפסולות. השימוש בפורמולה מהווה רובד נוסף לחיזוק ותמיכה יומיומי אשר מגביר את אפקטיביות טיפול הדיקור ויכול גם להוות טיפול בפני עצמו, למשל פורמולות לחיזוק מערכת החיסון/ חיזוק דם/ חיזוק אנרגיה וכו'.

ישנן גם פורמולות "פטנט" למצבי "חירום" שניתן להחזיק בבית למצבים שונים כמו: שלשולים והקאות, התקררות, שפעת, כאבי מחזור ועוד.

הפורמולות טבעיות לחלוטין ומצוינות למבוגרים, לילדים ולתינוקות (עפ"י הוראות המטפל כמובן)